2009-05-12

tankar

Jag har nog aldrig varit så slapp/lat/omotiverad/sugenpåsommar som jag är nu. Även om det är ytterst lite att göra i jämförelse med vad jag är van vid så är det ytterst jobbigt att göra vad jag borde. Har inte längre koll på SH-uppgifter hit och dit och designdokument som skulle ha varit inne i April, Engelska redovisning som skulle ha gjorts innan påsk. Osv. Mitt aktuella projekt är designen här på bloggen, ändrar lite här och lite där. Har gjort så i en vecka, men den är ju inte klar än. Har dessutom lyckats radera kommentarfunktionen på något vänster. Men det fixar vi imorgon, eller nästa vecka. Det är lite så jag fungerar i dessa dagar. Det är inte så viktigt. Det löser sig. Vad som är viktigt är vad som händer inför och efter dagen med stort D, det är vad jag vill lägga energi på. Kika efter sjalar, lägenheter och vilka koppar jag ska införskaffa, sånt. Väsentligt. Jo.

3 kommentarer:

Elin Boström sa...

Det vill jag nog påstå! Kan aldrig få för många sjalar, eller hur?!
Ser fram emot Nice! Det ska bli nice höhö

Johanna sa...

Mhm, jag med. Något otroligt! Hoppas bara att vi hittar ett datum som fungerar :)

Elin Boström sa...

Allt går om man vill!!! Detta kommer fixa isg galant!;D