2007-11-18

ännu en söndag

Så var det söndag igen, jag tror det har blivit lite av min grej att skriva en bit på bloggen på just söndagar, då brukar jag klaga över hur mycket som väntar den kommande veckan. och tro det eller ej, det är lika tjockt denna veckan, om inte värre.

På fredagen löd kvällen klassfest. Klassfester har en tendens att antingen bli super eller också blir det kasst. Våran blev super, det hade man inte kunnat tro om TIME2. Lördagen följdes av en mensvärk som fick allt annat att upphöra existera, förmiddagen spenderades med andra ord i sängen med värmedyna och några avsnitt av Grey's anatomy. Kvällen bjöd på skogstur till Sara. Trots att jag varit där flera millions of times kunde jag inte beskriva vägen utan att blanda ihop två olika busshållsplatser och därmed komma helt fel. Men jag skyller på min medicinering. Kvällen blev hur som haver kul ändå. Och nu stunderna innan det är läggdags och ytterligare en vecka har jag fortfarande en fruktansvärd värk men med ett besök av käraste lill-Kusin känns smärtan lindrad.

Och jag som skulle plugga.

Inga kommentarer: