2008-03-01

hard work. work!

Ge mig ett jobb nu! Helst ett välbetalt jobb som ger mig en merit i CV:t, men framför allt, ett jobb där jag får möjlighet att styra mina arbetstider själv. Och jag tänker inte arbeta som telefonförsäljare. Känns inte bra då jag själv avskyr att bli störd när jag kollar på någon serie, eller ännu värre, någon match av något slag! Det och min filosofi om att leva som jag lär i mesta möjliga mån jagar bort en karriär som telefonförsäljare.

Så här är jag nu, Tjej, 17 snart 18, kräsen, går andra året på Gymnasiet, har (oftast) en positiv inställning till det mesta, ingen direkt arbetserfarenhet mer än ett par sommarjobb, har dock lätt för att lära.

Jag är arbetsgivarnas dröm. Egentligen. Fast utan yrkeserfarenhet.

1 kommentar:

Anonym sa...

OOOH! du glömmer en asviktig referens, du har stor erfarenhet av LEDARSKAP då du varit IDROTTSLEDARE för unga, vilket du kände ett STORT ENGAGEMANG inför(och att vi mest låg på tjockmattan och pös och att det var barnen som ledde oss är ju en annan femma) ;)