2008-08-24

Vuxenpoäng, plus minus noll!

Det blev ingen kasse med kläder igår, bussen var sen och affären hann stänga. Istället blev det bergvik och inhandlande av skor för 25 spänn. Sommarskor dock, men förhoppningsvis håller de måttet till nästa säsong.
Sedan blev det till att käka första kräftan för i år och det var betydligt godare än jag minns från förgående gång. Men å andra sidan har jag börjat tycka om brieost också. Vuxenpoäng kanske?!

Hur som helst halvligger jag i sängen just nu med 38,8 graders feber. Antar att det är en släng av har-varit-i-utlandet-sjukan. Var samma visa förra året också; får feber av teperaturen 38+ (något jag nästan aldrig får annars) , det värker i kroppen och jag blir allmänt seg. Med ens blir jag det där lilla barnet som vill ha uppassning och medlidande. Förhoppningsvis håller febern inte i sig särskillt länge och jag hoppas på att vara fit for fight inom kort.


sjukmusik när den är som bäst...

Inga kommentarer: