2008-11-08

Att skriva om massa onödigt...

"I don't feel like dancing" strömmar ut ur mina högtalare just nu. Ikväll blir det inget dancing, blir nog film och mys skulle jag tippa på.

Min tå är fortfarande blå, en följd av Håkan på Nöjes...

Bakade en kaka som jag skulle bjuda mina Projektarbetskamrater på. Man lär sig av sina misstag. Den här gången lärde jag mig att man ska inte gå ifrån kastrullen när någonting kokar, då kan en äcklig lukt skapas och det blir extra jobbigt att diska efteråt. Men eftersom jag var på bakhumör, gjorde jag gladeligen en ny som trots allt blev ganska lyckad.

Trots att Sara har hjärnskakning och Isabelles dator virus ligger vi på projektarbetsfronten ganska bra till. Jag har nog oroat mig lite i onödan. Sidan är uppe, men på grund av det satans webbhotellet krävs lite redigering innan vi släpper adressen (för dem som inte redan listat ut det...).

trumvirvel

2 kommentarer:

Elin Boström sa...

Long time, no seen!!!
Hoppas att allt går bra med pr.arb.
Sidan ser bra ut måste jag säga;
looking good
Den har ni lyckats bra med!!!

Elin Boström sa...

Haha jag skriver en kommentar till så kanske jag kan få någon tillbaka!!!
Hade gôtt.