2008-11-24

Sjukligheter och framtidsplaner

Idag är jag sjuk. Så där sjuk att jag till och med ansåg mig kvalificerad att stanna hemma. Som den utilitarist jag är tänkte jag: Var gör jag mest nytta? I skolan eller hemma i sängen? Slutsatsen blev borta bra men hemma bäst. Bättre att bli frisk ordentligt nu, än gå och vara sjuk om tre veckor eller så. För det har jag verkligen inte tid med!

puh. Det är mycket nu.

En bra sak däremot är att vi är i full färd med att styra planer efter studenten. Vi ska flytta till Oslo, skaffa en fet hamster, jobba, äta nudlar och tjäna pengar som vi sedan ska resa upp.




Det blir nog bra det!

2 kommentarer:

Elin Boström sa...

Usch inte en sån där äcklig råtta!!! Det går jag aldrig med på!

Ojojoj vilka svåra ord du använder! Jag tror du vet vilket jag syftar på! (skriver det inte ens för jag kan inte) Hehe;P
Krya på sig.

Johanna sa...

Men den där är ingen råtta. En fet, mjuk hamster! :D

Det är sådana ord man lär sig på Etik och Livsfrågorna. Väldigt användbara!

hö hö hö