2009-01-28

yadayadayada

Vakna sent och vara hemma tidigt, det är min melodi. Här hemma stod det en fin liten semla och väntade på att bli uppäten. Eller ja, särskillt liten var den ju inte men det är väll sånt man säger? Jag kör min vanliga semmel-ätar-ritual och tar av locket och avlägsnar hälften av grädden sedan käkar jag upp locket och resten av semlan i ett naffs. Tillsammans med en kopp kaffe, såklart. Vi kör ett förhör på det här imorgon. OK?

Snart ska jag iväg och träna bort detta. Fast egentligen så är det inte jag som ska träna. Det är iallafall inte det som är tanken, men vi får väll se hur det blir. Jag har haft ett sug efter att röra på mig ett bra tag nu och tar ut mig som fasen när jag väl gör det. Detta beteende har upprepat sig hela veckan, det är inte likt mig. Vad är det för fel?

Inga kommentarer: