2007-04-27

en lång jäklarns mattafakka underbar helg!

FREDAG, FREDAG, FREDAG!
Mys med syster och mor blir det ikväll. Pappa är i kravallernas Tallinn.
Jag hoppas att han håller sig undan. Måste säga att det känns väldigt drastiskt att man gör ett sådant extremeeet uppror för en enda staty. Bronssoldater och sovjetiska krigsmomument i all ära. Men att en människa ska behöva dö, och 44 bli skadade för den sakens skull känns lite omoget. Vad händer nu i det vackra Estland? Ska klyftan mellan esterna och ryssarna börjar växa isär igen? Tell me!

nåväl.
Imorgon ska isabelle firas, Presenter har införskaffats idag. Vi åkte fram och tillbaka över hela staden för att hitta något som kan tänkas passa damen. Och slutligen fann vi det där, lilla extra! ;d
Hittade dessutom Kms schampoo extra billigt på Rusta. Vilket jag då tycket var ett extra bra köp. men när jag kom hem hade mor min och min syster köpt schampo för 500 spänn. Dubbelt upp!

Två prov under dagen, by-the-way.

Ett gick dåligt.
Ett gick dit pepparn växer.

Musica of the day: Nickelback - How you remind me.

Nu ska jag äta bearnaise sås! HEIPA!



Inga kommentarer: