2007-04-28

Och ett och två och pumpaaa!

Var uppe med tuppen runt halv tio imorse för att åka och pumpa lite på F&S.
Kul pass, tjejen som hade passet är så energisk att det räcker åt alla oss som tappert kämpar på med den hundraelfte armhävningen.
Kände att det behövdes brännas lite efter gårdagens måltid/måltider och stillasittande. Trots promenaden med Isballen late igår kväll.
Såg för övrigt "Den vita massajen". Filmen som är baserad på boken med samma namn och dess två fortsättningar skriva av Corinne Hofmann.
Med skyhöga förväntningar blev jag såklart besviken. Vart var James, och all Malaria som hon låg sjuk i? Men det värsta var ändå att de bytt namn på personerna! Och trots sina två timmar och sex minuter kändes filmen empty, tom, fel.
Dessutom hade Emma släpat hem "Gitarrmongot". En konstigare film får man leta länge efter. Har ingen som helst aning om vad filmen över huvudtaget handlar om. Skumma scener med en sketen unge i rutig jacka och en fullvuxen man som stod och gjorde sax, påse, sten om vem som skulle byta tunnelbana. Och försökte efterlikna det kvinnliga könsorganet med hjälp av diverse kroppsdelar på dem själva. det enda det lyckades få fram var en så kallad Bullfitta. Men vad vet jag, där fanns säkert något djup som jag är för okulturell för att förstå.

För övrigt har jag duschat. Det nya TIGI schampot Emma köpt och mitt hår är obviously soulmates. Passar varandra som handen i handsken. Nu håller jag tummarna för att min övriga kropp känner likdant och inte vill hämnas med allergiska reaktioner och uppsvullna ögon.

Elin&Sara är på gång nu, vi ska paketera Isballens present så gott vi kan. Vi räknar med att två timmar ska räcka.

Och nu kom pappa hem. jihoooo!

Music Favs of Johanna: Timo räsisänen - mr satuday

Inga kommentarer: