2007-04-29

Tröött

en himlas mysig kväll igår =) Isabelle blev glad över Mohammad Ali och Marilyn Monroe, sa hon iallafall... Lite förändringar på hårfärgen blev. Trots allergi attacker, Men medicinen hjälpte. Gjorde allt i min makt för att dölja min nya look för mor.
hon: Oj, vad ljus i håret du blivit!?
jag: Tycker du? ja, vi prövade att ha i lite citron, och det fungerade ju faktiskt!

Kändes som en liten onödig lögn, men Ändå, hon skulle ändå bara säga. citat: "Men Johanna, du vet ju att du inte tål det där blablabla, sluta exprimentera så." slut citat.
För övrigt bjöd Isabelle på god mat och sovplats. Det blev kind of late.
Så när jag kom hem slängde jag mig i soffan och såg på Saint Ralph, en väldigt söt och rolig film.
Men dagens händelse är ändå att jag ska delta i en marknadsundersökning, ska närmare bestämt provsmaka Malacos nya godissort! Kan man göra sådant på heltid?

Music favs of Johanna: Jeff Buckley - Hallelujah

Inga kommentarer: