2007-09-13

När minnet kom tillbaka va det inte lika roligt...

Och helt plötsligt om jag på vad det var jag skulle ha gjort den här dagen då jag inte gjorde någonting. Alls.

    bland annat skulle jag ha...
  • Städa bort saker jag inte behövr inför mittrumsbyte

  • Tränat (eftersom mina pengar har kommit tillbaka)

  • Skrivit fysik lab. rapport

  • Pluggat igen matten som uteblir under dessa dagar

  • Fysik likaså

  • Franska med

  • Köpt strumphosen

  • letat fram mina löne specs.


Och vad har jag gjort? NOLL, ZERO, NÜLL!

1 kommentar:

Anonym sa...

* Fikat med Lina och Malin

Den punkten ska vi iallfall ta i tu med till veckan lille vännen, heheheh annars vet man aldrig vad som händer... nerå, men nu ska vi allt fixa detta, onsdag då? eller är det ännu en det-blir-mer-skolmat-över-om-timeklasserna dör-av-övertid-i-skolan-dag?
Vi hörs! Pusspuss L