2008-10-06

att kategorisera

Kikade runt på en sådan där bloggsida där man kan pinga, kolla statistik och hitta andra bloggar. Vid varje blogg står det "Om du gillar den här bloggen kan vi också rekommendera...", så kommer det en radda med bloggar. Om man gillar min blogg gillar man tydligen bloggar som heter saker som kafferasten och SmartStuff. Inget fel so far. Men så kollar man in SmartStuff.se får man se det här:

Målarpensel med utbytbara penselmoduler.
Jag vet inte riktigt, men det känns inte riktigt som att det tillhör samma kategori som den man kan placera in mig och min revolutionerande blogg i...

2 kommentarer:

Elin Boström sa...

Hahaha... Det är ju klockrent!

Johanna sa...

Jo, Jag, kafferast och SmartStuff går ju liksom hand i hand. Men målarpenslar med utbytbara penselmoduler känns mer tveksamt.