2009-03-24

klagomuren del 1

Nu är det definitivt slut på det roliga. Skolan är igång med allt vad det innebär. Och det innebär inget ledigt i alla fall, det vill jag lova. Någon sa att trean skulle vara slapp? Det skämtet var jag dum nog att gå på. Nu sitter jag här och tänker på allt som jag måste göra/borde ha gjort, alla projekt som är i full gång och kräver fullständig självdisciplin. Vad är grejen med att ha projekt i nästan varenda ämne? Jag inte fatta. Alls.

För att få allt svart på vitt så jag kan gnälla lite till kommer här listan på projektarbeten:

  • Det "vanliga" Projektarbetet (Endast rapportskrivning kvar om vårat überseriösa arbete. JIHO.)
  • Projekt-"light" i Engelska C (Varför? Varför? Varför lär jag mig aldrig att språklektioner som är tre timmar i sträck aldrig någonsin är en god idé?)
  • Projektet i Textkom. och Virtuella Miljöer (En uuuunderbar uppgift med Databaser och PHP som ska resultera i en matchmaking site som ska ställas ut på Värmlands Museum. Kan med andra ord inte åstadskomma något som fungerar lite halvt...)
  • Projekt om etik och miljö i etik och livsfrågor (Ytterligare en skrivuppgift...)
Snälla 11 Juni, kom lite snabbare?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart! Väldigt snart är den 11e juni. Och veckorna innan kommer du ha panik panik panik! jag har panik redan nu!

Johanna sa...

Det är väldigt troligt. Men just nu är jag rädd för att så länge 11e är långt borta hinns det matas in fler projekt, inlämningar, prov, you name it. Den 11e går det inte att ge oss fler, på riktigt.