2009-03-30

mycket_duktig_flicka_90

Nog för att jag in i det sista hade missat ställa om till sommartid. Men ingen större skada skedd då, och vem hade trott att det skulle komma idag sisådär två dagar senare?

Mja, riktigt så kanske det inte ligger till. Det är mer jag som varit klantig/ouppmärksam/förvirrad. Som jag har försökt att lära mig alla träningstider men det vill sig bara inte. Därför är det tur att jag har Elin, min levande almanacka. Hon håller koll på sådant. Dock har vi ett problem i vår kommunikation. Jag kan inte skicka sms till henne. Detta lilla problem lyckas jag alltid glömma bort och försöker förgäves. Efter lite resultatslösa sökningar på hemsidan och i min mail konstaterar jag ändå att det bör vara skattkärr klockan sju. Jo, det borde stämma. Så jag övningskör migsjälv till skattkärr klockan 19. Men där är inte en käft! Jag ringer Rolf utan svar. Jag smsar Elin, förgäves. Jag förbannar mig själv för att jag inte haft en tanke på att ta varken Daniels eller Emelies mobilnummer. Jag fryser ihjäl. Jag åker hem. Sedan satt jag här och förbannade hemsidan för att det inte finns någon som helst information där, tills jag insåg att det är jag själv som ska ha ansvar för den. hrmpf.

Det verkar inte som att jag har någon annan att skylla än mig själv och min dåliga framförhållning.

Och min mobil.

Jäkla skit.

1 kommentar:

Elin Boström sa...

HAHAHAHAHAHA;D Så jäkla typiskt dig (och mig)!!!
Bättre lycka nästa gång. Då kan du åka med mig=i tid