2007-10-08

tusen ting och en natt

Så mycket som måste göras på så lite tid. Hur kan de ens få för sig att sätta igång branlarmet på skoltid?! Jag har helt enkelt inte tid med sådant. vi TIME-are har helt enkelt inte tid med sådant. Detta satans brandlarm medförde att jag antagligen måste ägna min fritid (som för övrigt redan är proppad med andra måsten) till att skriva klart Textkommunikationen utöver all Naturkunskap jag måste plugga, franska som jag måste bli bättre på, fysik jag måste förstå, grundämnens egenskaper och you name it. Mellan allt detta ska jag pressa in träning, diverse bankbesök, ett socialt liv mm.

Jag är stressad. Men det ingår väll i TIME-programmet.

1 kommentar:

Anonym sa...

NEj precis!!! JAg håller helt med dig!!! Jag var precis påväg till cafeterian för att köpa en ytterst trivsam kopp med Te, när den förskräckliga brandövningen tog fart! USCH! Puss Ljn