2007-06-19

another day

a new say and new adventures. Öppnade och stängde butiken själv idag. det var hårt minsann. Tokmycket folk och tok mycket nytt. men det känns som allt börjar sätta sig nu. eller ja, iallafall böjar jag lära mig hur kassan fungerar, och det är ju bra. Tove är ännu duktigare än mig. Hon får massa med beröm. Dessutom är hon bra på att laga mat. idag åt vi våran första ritkiga måltid här i huset. det blev pasta med tonfiskröra. gått säger jag!:D men nu ska jag hoppa in i den ack så kollektiva duschen. TJOOO!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Går det bra johannis?! Inte träffat på några sura norrman än?

Anonym sa...

NÄMEN, nu hann du ju åka till nårjä iallafall ju!
Det var INTE planen johanna! Du får säga till när du är hemma igen, för jordgubbarna hinner ju bli möggliga å massa annat snusk innan du är tillbaka! Men går det bra i utlandet? Det där med språk, du kanske hittar ett snyggt, smart, latino på genomresa... (ta bara reda på vilken hiss han åker i..latinot alltså) *read.slimsusiereferens*
Och ta det lugnt med norskarna, och akta så du inte halkar på oljan!
Vi hörs tycker jag!!! Puss Lina *ofrivilligt anonymous... det låter så läskigt, lite som en Möördare...isch*

Johanna sa...

Nej, lina jag vet. men hur var festivalen? :D vi ska på konsert imorgon och spana i kurtan nielsen och den gamla godingen lene marlin. Ja, lägg undan lite jordgubbar så kommer jag och äter upp dom någon dag när du minst anar det!

Johanna sa...

Jovars jennie. allt går som på räls. No suris männisch här. frågan är om norrmän kan bli riktigt arga. undra hur det låter, när de talar så låter ju allt som i falsett liksom! Glad midsommar!