2007-06-29

otur i turen

ingen frukost, ingen lunch, ingen middag. endast kaffe och mariekex. Slutligen fick jag för mig att gå ner och laga lite pasta. Övervägde fram och tillbaka det bästa tillfället för att jag skulle undvika träffa på folk som jag inte ville träffa på (läs: knarkargranne). valet slutade på 22.05. men när jag som bäst står där och försöker glänsa med min pasta och soltorkade-tomater-ketchup för snubben som ska fixa tortellini med oliver, olja, ost och annat mums.
vem får inte för sig att smita ner med sina varor som han antagligen hade handlat minst 2 timmar tidigare, om inte närgången knarkargranne! Iofs så är han en snäll man. Det är han. verkligen. vältränad också. Men alla förfrågningar han kommer med känns lite väl påstridiga. Eller också är det jag som är känslig... Who knows vad som är normalt för norrmännen.

Inga kommentarer: