2007-06-15

Hooohohohohooliday!

Så vart det slut. Underbart! Tröttheten inom mig är stor. Trots ett antal tappra försök till att sova, utan att lyckas. Kan ha berott på de antal kopparna kaffe jag har hält i min för att hålla mig pigg. Koppen och sömnen har antagligen gjort en kompromiss och mött varann på mitten. dumt nog.
Dessutom måste jag packa. Mina väskor är hittils HUGE och jag har inte packat ner nödvändigheterna än... 12 kvadrat. Mon dieu.

    Annars känns min helg lite smått jäktig.
  • För ikväll blir det picknick med flickorna i klassen.

  • dessutom vill jag hinna chilla med syster. Det kan ju faktiskt vara så att det är sista kvällen vi verkligen bor tillsammans på riktigt, ever. Vem vet, vem vet?

  • Imorgon kväll står grillfest på schemat. och dagen beräknas gå åt till att packa det allra sista. Hoppas killen i huset bréve kommer ihåg mina flyttkartonger.

  • Söndag. En ickepermanent emigration till norge sker.


Vill även passa på att göra en "Anna" och gratulera alla TIMEare, som överlevde detta år, WE DID IT! Och kanske en liten extra gratulation till Jennie som fick stipendium och grejor! WOOHOOOOOO


HELL YEAAAAAAH, eller nått...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du får det så¨bra därborta i Oslo :D