2007-06-29

nyttigt är trisst

nu har nästan halva dagen gått och jag har tvättat lite underkläder, letat efter mitt försvunna schampo utan något som helst resultat, kokat soppa (varma Koppen) bäddat sängen, letat kläder, duschat i en halvtimme, sminkat mig och massa grejor. och nu känns det som att solen börjar titta fram. Hoppashoppas.
Ska ta mig en tur till Aker brygge och shoppa lite, skriva ett vykort till farmor och lägga mig i parken vid nationalteatern och läsa Toves bok. Ralphs party heter den. Riktigt jäkla bra faktiskt. Man kan inte sluta. Kommer knappt ihåg när jag läste en bok sist, vilket är underligt eftersom jag alltid har varit en sådan person som lusläser böcker hela tiden! Nu är det inte utan att man kommer fram till att man faktiskt har saknat det. faktiskt.

wellwell, snart bär det nog av dit, ikväll får vi se vad det bliver. Lite alkoholförtäring här i huset med de andra, om jag pallar. Vart har den kraftige skojfriske killen som tycker om pizza med extra ost tagit vägen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha ja precis.. fast senvet man inte vad som hände egentligen, höh :D