2007-06-10

Inte utan min hammock.

Att kunna sitta i hammocken med min älskade är en underbar känsla, att slippa gå in, att kunna sitta ute hela dygnet om jag vill det.

Tack gud för trådlöst internet.

Ska försöka mig på slutprovet i it/op imorgon. Frågan är vad jag gör om jag inte klarar 72%? Och det praktiska. Nu måste jag göra det, och därmed bevisa att jag egentligen inte kan med datorer alls. Iallafall inte så mycket att jag kan se skillnad på en SCSI- och en printer kabel.

En annan bra grej med hammocken är att där blir jag någorlunda skyddad från solen, utan att ta på mig fett mycket kläder så jag avger en saltvattensjö. Jag kan ju alltid gå in, men är inte det slöseri på soltimmar så säg?
Är man känslig och får lätt eksem är det så här. Solskyddsfaktorn känns som en bluff och där sitter du med en svårt rödflammig hy trots spf 25.

Inga kommentarer: