2007-06-20

fotboll och wokade nudlar.

onsdag idag. Underbart påjobbet. lite sådär lagomt mycket folk och några svenskar hade vänligheten att titta förbi. inte nog med det, fick även en liten pin för att jag är så trevlig, det är det inte alla som får minsann! stolt som tuppen är jag nu. Sedan trillade tove i bussen för andra gången på kort tid. Antingen kör chauffören galet eller också har tovet nedsatt balans. jag vet inte vad jag ska tro. När jobbet var avklarat vid sex tiden, fick det bli en afterwork mocca shake. Och lite wok. helt ok. Blev bjuden på svensk kyckling av någon som bor här i huset också. Men man vet ju inte, norrmän och svensk kycking... jag säger då det. Dessutom är det en som bor här som är såååååå lik hurley i Lost. det är slående.



Fotbollsmatch idag också. Bor man nära Ullevaal stadion, kan mna inte undgå det. Sömnen lär bli lidande inatt.

Men men. Alles gut. Over and out!

Inga kommentarer: