2007-06-06

Jag <3 Gud

Igår var det kalas. Det började drygt, men det tog sig efter lite skrålande av "vem är kungen i djungeln? ohoh! vem är kung i universum? och vem är kung i dig? JO! J-E-S-U-S! jesus!". Jag <3 Gud. Tänk er denna text, sönderskrikna röster och en gnutta för mycket av det goda. precis så lät det. Framåt tidiga kvällen blev det lite småtrisst igen. Men det blir vad man gör det till. Och jag hade iallafall stundtals hur kul som helst!

Imorse vankades det lite städning, lite solning, lite snacking, lite mating och lite disking. Jobbigt att diska korvgrytsgrytan. eftersom det inte fanns något fett att steka i fick det bli ketchup. Och det blev underbart gott. Ketchup måste vara guds gåva till människan! jag <3 Gud.

Och får ju inte låta bli att glömma att sverige har födelsedag idag. Grattis sverige. Detta skall firas på en forbina båt med jordgubbar och stooora solglasögon. Jag tänker jetset. Eller ja, önskar jetset snarare. please god, make my dreams come true. Jag <3 Gud.


Sunshine & good living!

1 kommentar:

Anonym sa...

Forbina <3