2007-06-05

Och jag vet att du vill veta, so here it comes

. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Hrm.. nja eller jo. eller en gång om året kanske.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja. vi gråter tillsammans.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Orkar inte skriva ner alla.

4. Vad åt du senast?
Morötter.

5. Har du fått någon komplimang idag?
" du ser sommarfräsch ut" (men så har jag istortsett dränkt mig i brun utan sol också)

6. Har du varit med i en rättegång?
Njets. inte än.

7. Är du polare med grannarna?
soulmates. typ.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och teckenspråk.

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige och sooooooon norway.

10. Senaste piercingen?
hål i öronen, ett bus från back in the days.

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
i helgen. till Bvik.

12. Gay?
jasså? Nej. inte jag.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nonono

14. Har du äggat någon?
för feg fört'

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Någons träd däremot.

17. Har du varit på stranden?
ja, faktiskt.

18. Har du haft en stalker?
Ja. idiot.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Elisabeth, Oscar (sven-erik magnusson i sven ingvars son) , Äckelroth (kommer inte ihåg förnamnet), Peter (gör rösten till fångvaktaren i shrek) och någon som varit med i in flames. Robert eller så.

20. Hur bra är din syn?
dålig.

21. Har du varit på ett party?
Hell yess!

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
No way mattafakka!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
tragiskt.

24. Har du varit utomlands?
indeed.

25. Har du sett din bästa vän naken?
vem har inte sett min bästa vän naken?

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
har ju enbart varit på ett. så det får vara det.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Nej. mer förvånade. och förvirrade.

28. Var är dina syskon just nu?
i centrum.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
ööööh

30. Vem ringde dig senast?
Norge calling.

31. Vilken tid gick du upp imorse?
07.08

32. Vad ska du göra i helgen?
Handla, åka båt och plugga.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Ska du gå dit imorgon? om inte du gör det gör inte jag det heller. "

34. När var du riktigt sjuk senast?
Förra veckan, allergisk reaktion.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Bengt alsterlind tror jag. eller en staty av Gustaf Fröding. same shit diffrent names, typ.

36. Vad finns i din bakficka?
500 speeennn!

37. Har du färglinser?
Nej. allergic.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jagade mygg.

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Tvättar ansiktet.

40. Vad ska du göra efter det här?
jag ska Måla hela världen lilla mamma.

Inga kommentarer: