2007-05-14

Riktiga vuxenpoäng

Fann på Annas Blogg det här trevliga sidan. Man kan ta reda på hur vuxen man är.
jag som tyckte att jag skaffat mig massa vuxenpoäng i helgen skulle nu få svaret.. tadamadamdaaaa!

Min vuxen poäng var 8.3


Din ålder borde vara 16.4 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng.

Tips på saker att göra för att få mer poäng
  • Är du fortfarande singel så oroa dig inte, gå ut på krogen och försök hitta någon. (OKAJ!)
  • Köpa bil. (Ska skaffa körtkort först...)
  • Köpa hus. (räknas en lekstuga?)
  • Åka till Kina (nej förfasen, här drar vi till rhodos istället!)
  • Anordna vinprovning för dina vänner. (Jamen visst. Vinprovning hemma hos mig på fredag, be there)
  • Börja dricka Gourmetkaffe. (men DET gör jag faktiskt REDAN)
  • Är du inte redan sambo är det kanske dags att börja fundera på det iallafall. (detta är ju på gång, Iaf om min vän Tove räknas!)


Okej, jag var kanske inte helt ärlig i alla svaren, men ändå! jag Klår toves 4.5 =D och det är ju trots allt det som räknas.

Inga kommentarer: