2007-05-09

Gooodiie

Slutade massa massa tidigt idag. Härligt!
Drog förbi banken för att fixa ännu lite papper gällande Norge. Galet vad mycket papper som ska fyllas i, hade jag vetat detta så vette katten... Men den som väntar...
Passade på att svänga förbi InterSport i staden för att kolla om de hade skorna som jag sett ut och som var som gjorda för mina knasfötter. De var dessvärre slut på Bergvik också. Men ack Nej, inte fanns de i centrum heller. Och skulle de få in nya par? Ack nej. inte föränn i Augusti. Som om jag inte behöver fitness dojjor innan dess.
Så nu har jag suttit och suktat efter massa andra kläder istället. Till exempel den här jackan från TopShop.



Love it!
Ge mig Topshop i Karlstad, genast!


Nu blir det en homemade Latte (är för fattig för att gå och köpa mig en äkta). HEIPA!

Music Fav of the day: John Holt - the tide is high

Inga kommentarer: