2007-05-08

Min bästis Ergo.

Igår bestämde jag mig för att ta en liten tupplur around seven. Skönt var det. När jag vaknade stod klockan gladeligen på halvtolv. Kändes lyckat med tanke på det nationella provet som väntade mig imorse. Vilket i sin tur gjorde mig lite kluven. Var det enkelt, eller nja?
Hrmppff.

Sedan förklarade min kära matte- och fysiklärare hur våran kommande månad såg ut. Inte rolig minsann, inte rolig.
Därför ska jag skaffa mig en ny bästis. Han heter Ergo, Ergo Fysik. Vi ska spendera mycket tid tillsammans hädanefter. Eftersom man inte har så mycket att säga till om så har jag insett det faktum att det enda som gäller är att gilla läget. För Wooho vad jag älskar läget!
DESSUTOM, all den it/op jag har sysselsatt mig med i stortsett ofta/alltid/varje vecka är till ingen nytta, för här får man inte, trots 14 moduler på engelska och ett prov/omprov varje vecka med livsviktiga frågor såsom hur länge USB har varit standard eller hur RAID fungerar, i detalj, något Cisco Academy certifikat. ICKE!
Och Oj sikken lust jag har att lägga ner mig de sista veckorna som är kvar på skolan för att endast få ett Godkänt i den den älskade it/op kursen. VERKLIGEN!

Nu blir det till att steka fisk och käka lite morötter, Auf wiedersehen eller så!

Music fav. of the day: Sahara Hotnights- cheek to cheek.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAha, Ergo är min fiende! Kom ihåg att inte alliera dig med onda krafter, johanna! Aldrig bra ;P Vaddå, gick du på deras icko-kampanj^^?? Pusselipuss

Anonym sa...

Detta var ju från mig LINA, jag hatar ju anonyma människor...uhuamejjen;D

Johanna sa...

Lina Nejonej, inte gick JAG på det. Men vi har ett antal anhängare ;d Ergo är min fiende också. Men man ska älska sina fiender. Det kommer man långt på har jag hört!