2007-05-19

Lite Servrar och smashing pumpkins

Jag har drabbats av ett akut tennisbegär. Men inte satan är det någon som är hemma här i närheten som kan ta sig till min lilla by för några set.
Det här begäret finner jag dock något förvirrande med tanke på att jag inte spelat tennis på cirka fem år. Man ska ju sluta när man är på topp sägs det ju. Sagt och gjort. Eftersom jag enligt min dåvarande och mycket stränga idrottslärare hade en utomordentligt bra backhand, detta gjortde att jag kände jag nått toppen av min tennis karriär och la det hela på hyllan. Men Nu längtar jag något enormt efter servrar i tennistermer istället för datortermer. Är man datanörd så blir det lätt så.

Bjuder på en bild av Björn Borg. "Det var tider det"

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan gärna ta en match mot dig, pallra dig till filipsstad så ska du lugna ditt tennisbegär :P

/macke