2007-05-19

Messed-Öpp

Långledigheten går mot sitt slut.
En dag som skulle gått i filmandets tecken igår fick ett drastiskt slut. När vi gjort i ordning oss i ngt timme, ätit stadig lunch skulle vi bege oss ut i civilisationen för att filma. Men har vi då med oss stativet? Självklart! Har vi med ett band i kameran? Självklart inte! Och eftersom vi inte visste vilket band det var kunde vi inte heler veta vad för någon vi skulle behövt köpa, antagligen var det ingen av oss som ägde något liknande band, Lars var omöjlig att få tag i så där stod vi; Ett lejon, en kvinna som såg ut som lilla My, en man med dagens mest busika ögonbryn och en Anna med ett stativ.
Det var bara att vända tillbaka för att trösta oss med lite rabarberpaj som Anna så gott bakat kvällen innan. Efter denna långa dag bar det av mot stallet för att kika lite på Emma.

Nu sitter jag och sorterar musik och ska baka Pariserbullar (sånna där med kräm i). Jag känner att jag behöver en utmaning. Klarar jag detta, ja, då kan jag ta-mig-satan klara vad som helst!

Inga kommentarer: