2007-05-15

Finsmakare som man är...

Nu är det ju osm så att jag har fått det hedersomnämnande uppdraget att provsmaka Malacos godis. Och Mums mums säger jag. Jag har allt utsett några riktiga godingar...
Missade bussen imorse, och hade ingen nyckel då jag kom hem vid halv fyra. Familjen var och Familjetränade utan mig och en annan familjemedlem var på bio. Så jag tog mig gladeligen en liten promenix hem till Isaboll och mutade henne med lite godis för att hon skulle släppa in mig. Hon blev tokglad över att se mig, eller om det var min feting box med godis som jag höll i handen som hon blev lycklig över. detta är fortfarande oklart, men jag tror stenhårt på alternativ 1. höhö.
Nu dricker jag grönt té som smakar piggelin. Det ökar förbränningen har jag hört, så jag räknar fett med att jag bränner en jäkla massa medans jag ska sitta och se på House!

Music fav. of the day: Boomtown rats - I don't like mondays. (även om det är tisdag)

HÄÄRÅÅÅ

Inga kommentarer: