2007-05-27

En moders Dag


Mammas dag idag. Jag bakade hallonmuffins, trots att jag hittade på ett litet eget recept blev de RIKTIGT LYCKADE. Plockade blommor också. Är man fattig så är man. Men mamma blev både glad och överaskad över min dolda talang. Dessutom fick jag det stora och hederfyllda uppdraget att ansvara för ALLA salader på emmas student. Jag avancerar!
När all matsnack för morgonen var klartt var det dags för mig att plugga. Fysikprov till veckan. Och jag kan fortfarande inte räkna ut den elektromotoriska spänningen. Urk. Saker som inte är roliga skjuter jag på så mycket som möjligt. Så trots att det gnager i mitt huvud kan jag sätta 100 spänn på att lik förbannat sitter jag där kvällen innan och ska ta itu med åtta kapitel favoritämne. höhö.

p.s. Muffinsen såg faktiskt precis ut så som på bilden! :D

Inga kommentarer: