2007-05-10

Choklad, Shopping och ESC. Mina laster för dagen.

Staden blev med Tove, utan några inköp. Jag är dock i ett såååååååå stort behov av något nytt. Min garderob känns jätteboring. Sedan drog jag iväg och motionerade. Min kondition är totalt väck. Men nu ska jag ta tag i allt tänkte jag och kom hemoch åt lite choklad. HAH! Man ska njuta av livet :D

Snart är det ju Eurovision Song contest. delfinal. varför alla dessa semifinaler och allt vad det är runt i kring. Det var bättre förr, då det var en gång om året, man hann liksom aldrig tröttna. Men ESC är ändå ESC och det kan man inte missa, så det är bara att bunkra upp. hell yess. Dessutom är jag lite nyfiken på Ukraina, dom verkar Jätteskumma!

Music fav. of the day: Hanna- leave me alone
(vad händer finland?!?)

Inga kommentarer: