2007-05-13

Vuxenpoängs!


Idag har jag varit sååå duktig på alla möjliga sätt.

1. Jag har Pluggat!
2. Jag har städat +++++ Sorterat kläder i FÄRG och möblerat om min garderob. Numera garderober eftersom jag även erövrat mammas.
3. Jag har handlat budget saker och tänkt på min ekonomi. KMS produkter (något av mina favoritprodukter faktiskt) + l'oreal brun utan sol och en massa andra Nivea grejor, Bland annat ska jag förlora min Nivea universal Creme oskuld, är denna burk bättre än en burk klöver vaseline, det är den stora frågan för dagen. Rapport kommer senare.. Men Nu ni, nu ska ni få höra! Jag har köpt (läs: pappa betalat) en EGEN kaffebryggare och en Kyl (vuxenpoäng bara trillar in). Dom ska jag och Tove använda i sommar. Och maaattafaaacker vad jag längtar!
4. Jag har lagt undan lite "flytta-hem-ifrån-saker", även om jag inte flyttar hemifrån på riktigt, men vi kan låtsas att jag gör det.
5. Jag har städat datorn, tagit bort all musik som jag inte lyssnat på en enda gång. Bland annat de där 7 st Finntroll albumen, Finntroll liksom, är det Birk i Ronja Rövardotter som är sångare eller? HAH.

Imponerande va?!

1 kommentar:

Anonym sa...

BTW! Finntroll är bra ;)

och jag lovar han är långt ifrån mattis!