2007-05-19

Solsken, pastasallad och lite Winnerbäck.

Mina pariserbullar ligger på hyllan ett tag. Istället har jag lagat pastasallad. En väldigt lyckad till och med. För till min största glädje fann jag en burk i kylskåpet, och inte vilken burk som helst. Nej, det var en burk med en mix av de två godaste ting man kan ha i en sallad. Isabelle min själsfrände vet vad jag menar. Jag talar såklart om 30%-ig Créme Fraîche med smak av FETAOST!

Nu sitter jag och lyssnar på min forna husgud Lars Winnerbäck. Den killen funkar alltid, allways, tout le temp! Ja. det är sant.

Låter dessa ord avsluta bloggen for now:

och stackars dom som stänger in sig
hundra dagar utan heder
Ja stackars dom som lever så
stackars dom som tittar på
hur märkligt kan man må

Han tar orden ur munnen på mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

han är så klockren, särskilt på de där orden!