2007-05-26

god damn it, it feels so good!

Efter en kinesisk afton igår med flera försök att äta med pinnar utan att lyckas och med Elin som spelade (?) Hotel california på piano samt lite Rhodos snack, jag längtar masssssssssssssa. Efter snack och en budget som slutade på 4000 spänn blev det garv och Rena Rama Rolf. Sedan var jag sut som attan. Men ingen vila. Upp med min tupp, som går upp klockan tio. Det var filmning som stod på schemat för dagen. Allt gick väl. Vi hade noggrant dubbelkollat att bandet var med den här gången, men vad vi hade missat var delar på stativet! Tur nog fanns det stativ i Jennies hus, så ingen skada skedd. Vi fick ihop ett antal scener som nu ska klippas ihop efter bästa förmåga! Kul dag hur som helst.

Mamma och pappa firar dessutom 20 årig bröllopsdag. Grattis till dom. Så nu blir det god mat. Och alldeles efter det styrs det mot Systrar för att möta upp Bellan och Tove. Tillsammans ska vi dricka deras underbara smoothies. MUMMA säger jag!

Och för övrigt har min vaktlista för sommaren kommit. Det ser rätt bra ut hittils. Hoppas det fortsätter så. För då kommer jag tjäna kosing vill jag lova! Jag längtar något så fruktansvärt. Det är nära nu. Jag och tove. ensamma. i Oslo. gulp.

Inga kommentarer: