2007-05-31

Saker du inte visste!

Uptäckte att Jennie hade gett mig en challenge. Uppdraget var att avslöja fem underliga saker om mig själv.
så håll i er!

  • Jag kan inte blinka med ett öga. Därför kan jag aldrig vara med när man ska leka blinkleken.
  • Jag grinar till Björnbröder OCH till hitta Nemo när jag skrattar.
  • Jag lyssnar på Magnus Uggla i smyg.
  • Kan somna när som helst, bara jag vill.
  • Jag har haft rött hår, runda glasögon och tandställning, samtidigt. (No offence)
Thät's it. höh.

Skickar utmaningen vidare till Isabelle, Tove, Sara, Elin & Camilla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, JohannaPanna du har allt ännu värre ugglor i gabberoben tror jag hööhöö ;D Men det där med redhead goes glasses and brace var nåe nytt:P Jordgubbar nån dag? Vore allt nice tycker jag! Puss
//Lajn (jag är anonym för jag fattar verkligen inte hur man kommenterar annars)

Johanna sa...

haha, Lajna! Åjo, visst har jag värre saker än det där. Fast dom tänker jag inte delge andra! Men du, nämn några skumma saker om dig själv duude! ;p Och jordgubbar låter massa nice. Men det får bliva snart, för jag flyr landet you know! =)Slå en pling eller slå ner mig i skolan vettja!